ایده های پولساز اینترنتی در ایران

ایده های پولساز اینترنتی در ایران

 

کشورهایی که در حال توسعه، می‌تونن بهترین بستر رو برای ایده های پولساز اینترنتی فراهم کنن، به این دلیل که هنوز فضای خیلی از کارها اشباع نشده و اگر شما زرنگ باشید، می‌تونید عرصه رو از آن خودتون بکنید. ایران ما هم یکی از همون کشورهاست که داره مراحل توسعه رو پشت سر می‌ذاره و اگر شما هم به یه کسب و کار جدید فکر می‌کنید و اهل مهاجرت کردن و دور شدن از وطن هم نیستید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما با کارخانه کسب و کار ما همراه باشید و حتی می‌تونید مطالب قبلی ما درباره معرفی کسب و کارهای اینترنتی رو هم مرور کنید.

اینجا اما قراره با هم درباره ایده های پولساز اینترنتی حرف بزنیم. واقعا چطوری میشه از این فضا پول در آورد؟

برای شروع، یه سری به گوشی‌تون بزنید. اپلیکیشن‌های پر استفاده و مورد علاقه شما کدوما هستن؟ اونا، در بدو امر، ایده های پولساز اینترنتی ای بودن که به ذهن طراحان‌شون رسیده بودن. بنابراین، اولین گزینه رو بهتون معرفی می‌کنیم:

 

طراحی اپلیکیشن

 

طراحی اپلیکیشن یکی از بارزترین نمونه‌ها برای ایده های پولساز اینترنتی به شمار میره. با ظهور سیستم عامل اندروید و ios امروزه شاهد استفاده هر چه بیشتر از اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند هستیم. وقتی برای پیدا کردن آدرس،  گرفتن دستور آشپزی، شرکت درمسابقه‌های مجازی به سراغ اپ ها می‌ریم، معنیش اینه که در پولساز شدن این ایده‌ها، نقش دارین.

هرچقدر اونا در جذب مشتری موفق عمل کنند، بیشتر می‌تونن به خالقان و صاحبانشون در فرایند کسب درآمد از اینترنت کمک کنند.

شما هم توانایی طراحی یه اپلیکیشن و خلق یکی از ایده های پولساز اینترنتی رو در خودتون می‌بینید؟ خیلی عالیه، فقط فراموش نکنید که نیازسنجی بازار قبل از هر اقدامی، بسیارحیاتیه.

 

کسب درآمد از اینستاگرام

 

شاید سازندگان این اپ محبوب برای همه مردم جهان، در ابتدای امر نمی‌دونستن که محصول‌شون تا چه حد همه‌گیر میشه و تبدیل میشه به یکی از ایده های پولساز اینترنتی، در بزرگترین سطح ممکن.

در سال 2012 شرکت اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک خریداری شد و بسیاری از برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات فیسبوک به این برنامه انتقال پیدا کرد. اما کاربرانش هم می‌تونن از این ابزار برای کسب درآمد استفاده کنند. هنرمندان، ورزشکاران معروف، فوتبالیست‌ها و افرادی که دارای قابلیت‌های منحصر به فرد مثل طنز یا کارهای خارق العاده هستند، در اپلیکیشن اینستاگرام می‌تونن فیلم، عکس، لایویا پخش زنده، و استوری بذارن و از این طریق فالووریادنبال‌کننده بیشتری جذب کنند. هرچه تعداد دنبال‌کننده این پیج‌ها بیشتر باشه، یعنی نرخ تعامل پیج مورد نظر بالا بوده و با افراد بیشتری در ارتباطه. این موضوع باعث می‌شه که صفحه مورد نظر برای تبلیغات بسیار مناسب باشه و از تبلیغات به عنوان یک روش کسب درآمد بهره ببره. حتی صاحب این پیج‌هامی‌تونن محصولات مختلفی رو در این صفحات قرار بدن و به عنوان محصول بفروشن. برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها لازمه که یک صفحه بسازید و با سایر کاربران موجود در اینستاگرام در ارتباط باشید. هرچه تعداد فالوورها و نرخ تعامل پیج شما بالاتر باشه احتمال کسب درآمد شما بیشتره.

 

 طراحی ربات برای تلگرام یا اینستاگرام

یکی دیگه از ایده های پولساز اینترنتی طراحی ربات برای تلگرامه. فضای اینترنت برای کسایی که خلاق باشند، پر از درآمد و پوله و اگر کسی در حوزه مربوط به اون متخصص باشه، مطمئنا بیشتر موفق خواهد بود. شایدندونیداما امروزه برخی از افراد ربات‌هایی طراحی کرده‌اند که امکان افزایش اعضای کانال‌های تلگرام و فالوور های اینستاگرام رو فراهم می‌کنند. اگر به این حوزه علاقه دارید، سعی کنید که اصول اولیه و مقدماتی اونا رویاد بگیرید و به راحتی با استفاده از این ربات‌ها به کسب درآمد بپردازید. یک ربات اینستاگرام می‌تونه مثل یک کاربر عمل کنه و در جذب فالوور، لایک کردن مطالب و فالو کردن افراد مختلف تأثیر داشته باشه.

 

کسب درآمد از تلگرام

 

تلگرام هم یکی دیگه از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمنده که اگر کمی خلاق باشید می‌تونید به عنوان یکی از ایده های پولساز اینترنتی بهش نگاه کنید.

شما می‌تونیداز طریق ابزارهایی مثل کانال‌های تلگرامی و گروه‌های تلگرامی به کسب درآمد بپردازید. با توجه به اینکه روش‌های ارتباط کاربران در تلگرام متنوع هستند، روش‌های کسب درآمد از طریق اونم متفاوته. برای کسب درآمد از تلگرام تنها لازمه که اپلیکیشن اونو نصب کنید،یک موضوع خاص پیدا کنید و برای اون یک کانال ایجاد کنید یا محصولات خودتون رو در این کانال قرار بدید و به جذب اعضا برای کانال خود بپردازید. به مرور زمان، جذب کاربر برای کانال شما به حالت مویرگی افزایش پیدا می‌کنه و می‌تونید از اون برای تبلیغ و فروش کالاهای مورد نظر خود استفاده کنید.

 

فعالیت به عنوان فریلنسر

برای کسایی که در زمینه خاصی تخصص دارن و می‌تونن کار مورد نظر رو در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسینگ می‌تونه یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشه و حتی در ردیف ایده های پولساز اینترنتی قرار بگیره.

فریلنسر به کسی گفته می‌شه که پروژه‌های سایر افراد رو به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌ده و در ازای انجام اون، مبلغی دریافت می‌کنه. افراد فریلنسرمی‌تونن پروژه‌هایی مثل ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا حتی طراحی بنر رو انجام بدن و در قبال اون پول دریافت کنند. بنابراین، میشه گفت یکی دیگه از ایده های پولساز اینترنتی، انجام کار از راه دور و قرار دادن خروجی توی فضای اینترنته.

ما حدس می‌زنیم خیلی از ایده های پولساز اینترنتی همچنان وجود داشته باشن که هنوز کسی کشف‌شون نکرده باشه یا اینکه در سطح گسترده بهشون نپرداخته باشه. ما در کارخانه کسب و کار به این ایده ها و طرح‌ها فکر میکنیم و بررسیشون میکنیم و برای صفر تا صد راه اندازی اون برنامه ریزی میکنیم و حتی مجوزات لازم اون رو براتون میگیریم .

منتظرتون هستیم.

 

تگ ها: کسب درامد از اینستاگرام کسب درآمد از تلگرام کسب درآمد از طریق فریلنسری