پولسازی با اینستاگرام

با اینستاگرام به راحتی کسب درامد کنید

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی می تواند یک منبع درآمد فوق العاده مهم برای شما باشد. شما تنها با رعایت کردن یکسری نکات و قواعد و با هدف و انگیزه می توانید به راحتی از اینستاگرام کسب درآمد کنید. با ایجاد اینستاگرام در گوشی خود و انجام مراحلی چون گرفتن عکس از محصول بار گذاری کردن عکس، گذاشتن پست، لایو، استوری و وقت گذاشتن برای طراحی صحیح اینستاگرام برای جلب توجه بیشتر، بدون هیچ گونه داشتن سرمایه اولیه می توانید شغلی عالی برای خود حتی در منزل رقم بزنید. در این محتوا به توضیح کامل استفاده از اینستاگرام و مراحل کسب درآمد آن پرداخته ایم.

 

پولسازی با اینستاگرام

با اینستاگرام به راحتی کسب درامد کنید
از بین تمامی شبکه‌های اجتماعی که در بین اکثر مردم جا گرفته شده است اینستاگرام یکی از باب ترین و مهمترین شبکه‌ها است که افراد استفاده های مختلفی از آن می کنند. در این میان برخی افراد با هدف تفریح و سرگرمی وارد این سایت اجتماعی می‌شوند. ولی افرادی هستند که با هدف کسب درآمد این برنامه را نصب کرده و از آن استفاده می کنند. ما در این محتوا سعی بر این داریم که شما را با نحوه استفاده از برنامه اینستاگرام و راهکارهای مختلف درآمدزایی آشنا سازیم در ادامه این محتوا ما را همراهی کنید.

 

اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی کدامیک بهتر است؟

همانطور که می دانید با روی کار آمدن گوشی های پیشرفته و لمسی کم کم شبکه های اجتماعی مختلفی از تلگرام، واتساپ، لاین، اینستاگرام، توییتر و... وارد بازار شبکه های اجتماعی شدند. در بین این شبکه ها شبکه هایی چون اینستاگرام و سایر شبکه هایی که قابلیت گذاشتن عکس، فیلم و گفتگو را دارند از محبوبیت بالایی بین افراد قرار گرفته شد. از جمله کاربردهایی که اینستاگرام دارد، قابلیت پخش عکس، قابلیت پخش ویدیو، امکان هشتگ گذاری، گذاشتن هایلایترها، گذاشتن استوری، صحبت کردن در فضای خصوصی و صحبت کردن در فضای عمومی. تمامی موارد و موارد دیگر به کاربر این امکان را داده است که به راحتی بتواند شغل خود را به راحتی معرفی کرده و به بهترین بازدهی برسد. بر همین اساس اینستاگرام می تواند یک شبکه اجتماعی عالی برای کسب درآمد شما باشد.
 

چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنم؟

چگونه از اینستاگرام درآمدزایی کنم؟

اینستاگرام می تواند برای شما در نقش ویترین، کاتولوگ، تلویزیون و کانال باشد‌ و به راحتی به شما کمک کند تا محصول خود را به فروش برسانید.
حتما تا اکنون به مراکز خرید مراجعه کرده‌اید. قبل از خرید ابتدا ویترین آن مغازه را نگاه کرده و جنس مورد نظر خود را انتخاب و بعد داخل مغازه می شوید. در این میان اینستاگرام می‌تواند برای شما همانند ویترین یک مغازه عمل کند. شما می توانید همانند ویترین یک مغازه تمامی اجناس خود را در صفحه ایناستای خود جهت مشاهده ی عموم به نمایش بگذارید تا مشتری بتواند آن ها را به راحتی ببیند و پس از انتخاب کالای مورد نظر در صورت نیاز به دایرکت شما جهت پیام دهد.
اینستاگرام می تواند در نقش یک تلویزیون برای شما نقش ایفا کند. شما می توانید به راحتی از قسمت استوری به صورت آنلاین و تهیه کردن فیلم هایی به صورت آفلاین به راحتی شغل خود را معرفی کرده و به بهترین شکل به فروش برسانید.
اینستاگرام می‌تواند برای شما به عنوان یک کانال باشد و شما بتوانید به راحتی با تمام مخاطبان خود در ارتباط باشید.

 

۳ روش برای درامدزایی بهتر از اینستاگرام

 

درامدزایی بهتر از اینستاگرام

1. فروش مستقیم 
 در روش فروش مستقیم فرد فروشنده اجناس خود و یا دیگران را به طور مستقیم به فروش می رساند. این شخص کالا و اجناسی را که دارد از آن ها فیلم و عکس تهیه نموده و در کانال اینستای خود قرار می‌دهد و بعد از تبلیغ و گذراندن شرایط ویژه آن را به فروش می رساند.

 

فروش اینستاگرام
2. فروش غیر مستقیم 
در روش فروش غیر مستقیم فرد فروشنده به علت های مختلفی چون نداشتن فالوور کافی و... در کنار فروش مستقیم خود اقدام به فروش غیرمستقیم کالاهای خود به کمک پیج های معروف می کند. به این روش فروش اینفلوئنسرمارکتینگ یا بازاریابی توسط افراد مهم گفته می شود‌.

 

برندسازی اینستاگرام
3. برندسازی
همان طور که می دانید ثابت ماندن شبکه های اجتماعی در کشور ما بسیار پایین می باشد. بر همین اساس شما باید با کمک اینستاگرام برند سازی کنید. یعنی تلاش کنید تا شغل خودتان را به بهترین نحو احسنت در اینستاگرام معرفی کرده و فالوور های خود را به سایت خود بکشانید. با این کار دیگر ترس حذف شدن شبکه‌های اجتماعی و از بین رفتن مشتری های خود را ندارید.

 

آیا برای درآمدزایی از اینستاگرام نیاز به سرمایه اولیه است؟

یکی از ویژگی های شبکه اجتماعی این می باشد که هر شخصی با هر موقعیت اجتماعی با هر میزان درآمد و در هر سنی به راحتی می‌تواند در این شبکه‌های اجتماعی شرکت کند. برخی افراد با درآمدهای خیلی خیلی کم و برخی حتی بدون درآمد در این شبکه‌های اجتماعی اقدام به معرفی کالا و یا شغل خود می‌کنند و بر اساس تلاش ها و تبلیغاتی که انجام می دهند به بالاترین میزان فروش خود می‌رسند.
 

آیا واقعاً با اینستاگرام می شود درآمدزایی کرد؟

سوالی که بسیاری از افراد مبتدی ممکن است در هنگام شروع کار با اینستاگرام از خود بپرسند همین است. که آیا واقعاً با کمک اینستاگرام می توان درآمدزایی کرد یا خیر؟
سقف درآمدزایی با کمک این شبکه اجتماعی چه میزان می باشد؟

 آیا می‌توان به بالاترین سود ممکن رسید و یا فقط درآمدزایی در حد معمول و کم می باشد؟
 

اینستاگرام را شغل اصلی

 آیا می‌توان اینستاگرام را شغل اصلی خود در نظر گرفت؟

 با توجه به سوالاتی که اغلب افراد مبتدی می پرسند می‌توانیم با اطمینان خاطر بیان کنیم که شما در صورت داشتن علم و آگاهی در زمینه شغلی خود و بدون عجله و با داشتن صبر و شکیبایی، خیلی راحت می توانید با نکاتی که ما به شما ارائه می دهیم به بالاترین سقف فروش و منبع درآمد خود از طریق اینستاگرام برسید.
بیشترین درآمدی که از اینستاگرام می توان کسب کرد چه میزان می باشد؟
اینکه بخواهیم میزان درآمد ثابتی را برای کار در اینستاگرام به شما ارائه دهیم کاری کاملا اشتباه می باشد. چرا که درآمدزایی در اینستاگرام بستگی به نوع تلاش شما افراد دارد. بر همین اساس افرادی که زحمت و تلاش بیشتری می کشند نسبت به افراد کم تلاش و بی اهمیت مطمئنا از درآمد بیشتری برخوردار می شوند. شما به راحتی می توانید با یک گوشی ساده و با کمترین درآمد ولی تنها با پشتکار و هدف زیاد به بالاترین درآمد خود برسید.

 

اینستاگرام چگونه می‌تواند منبع درآمدی باشد؟

ایده های پول سازی با اینستاگرام
 

پولسازی با اینستاگرام

1. به طور مستقیم تبلیغات کنید‌.
برای شناخت بهتر پیج خود برای پیشرفت هر چه بیشتر در شغل کاری خود، پیج خود را به کمک سایر پیج ها معرفی کنید. هزینه پرداختی برای تبلیغات پیج شما معمولاً بستگی به تعداد بازدید کننده ها دارد.

 

فروش کالا اینستاگرام

2. فروش کالا
 شاید می‌توان گفت یکی از موثرترین کارها برای پیشرفت در اینستاگرام فروش کالا می باشد. همانطور که مشاهده می کنیم امروزه بیشتر بخش اینستاگرام مخصوص به فروش اجناس واقع شده است که در این بین اگر یک پرس و جوی کوچکی از این افراد کنید می‌بینید که به بهترین شکل و بالاترین سود کالاهای خود را به فروش می رسانند. معمولاً این آیکون برای افراد مبتدی می تواند به عنوان ۰بهترین پیشنهاد باشد.

 

3. اشتراک گذاری سایر سایت ها در پیج خود
شاید برای شما تعجب آور باشد اما باید بگوییم که یکی از عوامل کسب درآمد از طریق اینستا معرفی سایر سایت ها در پیج شما می باشد امروزه سایت های شرط بندی زیادی در اینستاگرام ها رونق پیدا کرده است قرار دادن این سایتها در پیج خودتان باعث می‌شود اگر آن شخص خط ۱۰ درصد سقوط کند سه درصد از آن سود به شما تعلق بگیرد این کار بهترین و راحت ترین نوع درآمدزایی برای تمامی افراد می باشد.

 

4. شرکت های معتبر را معرفی کنید
برای افزایش بازدهی از پیج خود و افزایش فالوور ها و بالا رفتن سطح اطمینان مشتری یکی دیگر از کارها معرفی شرکتهای معتبر در پیج خود می باشد با این کار شما می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

 

5. استوری کردن تبلیغات
یکی دیگر از راه های افزایش درآمد از اینستاگرام استوری کردن تبلیغات می باشد. در این بین برخی از اشخاص هستند که بدون داشتن سرمایه اولیه و یا کالایی برای فروش تنها با زدن یک پیج و بالا بردن فالوور های خود اقدام به تبلیغ سایر پیج ها می کنند و به راحتی درآمدزایی می‌کنند.

 

6. ادمین شوید
گروهی از افراد می باشند که علاقه‌ای به زدن پیج شخصی و یا فروش کالا و یا تبلیغات ندارند، در این بین بهترین راهکار برای این اشخاص ادمین شدن می‌باشد. این افراد می‌توانند با در دست گرفتن پیج سایر افراد عمل محتوا نویسی، استوری گذاشتن، پاسخگویی به دایرکت ها را به راحتی انجام داده و کسب درآمد کنند.

 

7. محتوا کار 
اگر حوصله و زمان هیچ یک از کارهایی که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم را ندارید می توانید برای انواع پیچ ها و محتوا نویسی کنید.

 

8. بلاگر شوید
از جمله پر درآمد ترین قسمتهای کار در اینستاگرام بلاگری می باشد شما می توانید به راحتی با بلاگری کردن یک کالا آن را به راحتی به فروش برسانید
توجه: قبل از شروع کار با اینستاگرام نکات زیر را رعایت کنید.
 پس از مطالعه مطالب بالا تصمیم به اجرای اینستاگرام و فروش کالای خود کرده اید. در این میان ابتدا شما باید هدف خود را از ایجاد اینستاگرام مشخص کنید. به عنوان مثال هدف، فروش لوازم آشپزخانه .
 بعد از تعیین هدفتان برای پیج مورد نظر اسمی مناسب کارتان انتخاب کنید. سعی کنید از زمان استارت شغلتان تا انتهای آن پیشروی یک راه باشید. شما می توانید برای هیجانی شدن پیج و افزایش فالوور چالش های هفتگی قرار دهید. سعی کنید از تمام قسمت های اینستاگرام استوری و هایلایت ها استفاده کنید.
 

اگر تمام نکاتی که از اول محتوا تا اینجا به شما بیان کرده ایم را اجرا کنید به راحتی می توانید به حقوق ملیونی در ماه برسید.
 

تگ ها: شغل های اینستاگرام تبلیغ و فروش اینستاگرام