شغل های پر درآمد با سرمایه کم

 

شغل های پر درآمد با سرمایه کم

 

شاید به ذهن همه ی شما یک ایده جذاب و جالب رسیده باشد که اگر آن کار را راه بیندازید درآمد بالایی کسب خواهید کرد.نیازی نیست ایده تان در همان موقع بکر و دست نخورده باشد. ایده های خلاقانه کسب و کار و پولسازی که با خود می‌گوییم ارزش وقت گذاشتن و ریسک کردن را دارند.پس هرگز نگران نباشید و دست از ایده و هدفتان بر ندارید.این را در نظر داشته باشید. هر انسانی برای رفع نیاز های مالی خود نیازمند به یک شغلی می باشد.

ما در سایت کارخانه کسب و کار قصد داریم به معرفی کسب و کارهای کوچک بپردازیم. مشاغلی که می‌تواند برای اشخاص با توجه به شرایط و ویژگی‌های شخصی آن‌ها انتخاب شود و منجر به کسب درآمد شود. اگر با خواندن این مطالب نتوانستید یک تصمیم درستی بگیرید و در انجام آن کار دچار شک و تردیدمی باشید می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با یک مشاور کسب و کار ایده ها و نظرات خود را در میان بگذارید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

 

5 ایده جالب برای کسب و کار با سرمایه کم

 

5 ایده جالب برای کسب و کار با سرمایه کم:

  • خدمات بسته‌بندی و تولید جعبه‌ها و پاکت‌های کادو
  • پرورش گل و گیاه، یک کار تولیدی با سرمایه کم
  • شمع‌های تزئینی معطر بسازید
  • پروروش قارچ
  • تولید میوه خشک

 

خدمات بسته‌بندی و تولید جعبه‌ها و پاکت‌های کادو:

شما اگر اندکی خلاق باشید به راحتی می توانید با سرمایه بسیار محدود و همچنین در خانه مشغول به این کار شوید.از قدیم جعبه ها و پاکت های کادو نقش بسیار مهمی را در مهمانی ها، تولد ها و... داشتند، و همچنین بسیاری از فروشگاه ها، مراکز و حتی لوازم تحریر ها می باشند که کالاهای تولید شده شما را خریداری می کنند.حتی شما می توانید به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و کالای خود را به طور مستقیم به فروش برسانید.

 

پرورش گل و گیاه، یک کار تولیدی با سرمایه کم:

امروزه پرورش گل و گیاه هم چنین گیاهان آپارتمانی بهترین گزینه برای یک کسب و کار خوب با سرمایه کم می باشد.همچنین گل و گیاه آپارتمانی در بین بسیاری از مردم رواج پیداه کرده است .شما می توانید برای راه اندازی این کار فقط با دیدن یکسری از آموزش های مربوط به این حرفه به راحتی می توانید آن کا را شروع کنید و طی یک مدت کوتاهی به درآمد خوبی برسید.همچنین می توانید گل و گیاهانی که پرورش داده اید را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به فروش برسانید.فقط لازم است مقداری ذوق، علاقه و هم چنین پشتکار در کارتان داشته باشید.

 

شمع‌های تزئینی معطر بسازید:

یکی از کارهایی که سرمایه بسیار اندکی می خواهد تولید شمع های تزئینی می باشد که حتی می توانید در منزل هم این کار را با سرمایه خیلی محدود انجام دهید.همچنین شما می توانید شمع هایی را که در خانه تولید می کنید به صورت آنلاین به فروش برسانید یا حتی با فروشگاه ها و مغازه های مرتبط به این کار معامله کنید.مردم امروزه به سمت شمع های تزئینی و معطر روی آورده اند و بیشتر برای زیبایی منزل یا در مراسمات استفاده می کنند.شما می توانید فقط با چند ویدیو آموزشی و مقداری تمرین شروع به کار کنید.

 

پروروش قارچ:

پرورش قارچ یک کار تولیدی می باشد با سرمایه بسیار محدود، شما به راحتی در هر جایی می توانید دست به این کار بزنید، می توانید در یک اتاق کوچک یا در زیززمین خانه تان شروع به کار کنید .فقط کافی است به مقداری کسب و مهارت بپردازید.نگران نباشید پرورش قارچ در یک کارگاه کوچک برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت.

 

تولید میوه خشک:

امروزه تولید میوه خشک در میان مردم بسیار باب شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما به دنبال یک کار تولیدی با سرمایه کم و درآمد بالا هستید پیشنهاد ما به شما تولید میوه خشک می باشد، این گزینه را دست کم نگیرید. شما می توانید با خرید یک دستگاه مخصوص این حرفه، مشغول به کار شوید.میوه خشک های محبوب در بازار بسیار رونق پیدا کرده است مانند: کیوی، سیب، زردآلو، آناناس و...می باشد. فقط کافی است با یک بسته بندی جذاب آن ها را در بازار به فروش برسانید.شما می توانید محصولاتتان را هم به صورت آنلاین و هم از طرق فضای مجازی و همچنین می توانید با قرار داد بستن با یکسری از فروشگاه های سطح شهر اقدام نمایید.

نکته بسیار مهم:

اگر شما برای راه اندازی کسب و کار ها با سرمایه کم دچار شک و تردید یا چالش هایی شده اید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید می توانید از راهنمایی های یک مشاور کسب و کار معتبر و کاربلد بهره ببرید.که این مشاوره می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی باشد.

 

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک

 

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک:

 

مزایا:

  • خودتان اختیار کار خودتان را دارید
  • در کارتان آزادی بیشتری نسبت به یک کارمند دارید.
  • برنامه ریزی کاریتان دست خودتان می باشد.
  • شاید میزان کسب و کار کوچک باشد ولی سود زیادی دارد
  • امکان رشد وجود دارد.
  • تلاش کردن برای موفقیت شخصی و لذت رسیدن به ‌مراتب بالاتر.
  • هزینه‌هایتان مقرون‌به‌صرفه و قابل کنترل می باشد.
  • به نیروی زیادی احتیاج نخواهید داشت
  • مدیریت و برنامه‌ریزی برای کارهایتان آسان تر می باشد.

 

معایب:

  • برعکس کار های کارمندی که هرماه یک پول مشخصی دریافت می کنید در این این کسب و کارها به نسبت زمانی که برای آن‌ها صرف می‌شود مزد می گیرید
  • درآمد شما از ابتدا کار قابل پیشبینی و تضمین نمی باشد.
  • شکست‌های مقطعی می‌توانند بسیار دردناک باشند.
  • امکان ورشکستگی در این کارها وجود دارد.
  • بیمه و مزایا خبری نخواهد بود.
  • زمانی برای استراحت نخواهید داشت.

نتنیجه گیری:

ما در این مقاله به 5 مورد از کسب و کار با سرمایه کم اشاره کرده ایم.ایده های پولساز و همچنین کار در منزل با سرمایه محدود، مطمئن باشید همه چیز فقط داشتن یک ایده نمی باشد بلکه باید مقداری خلاقیت هم در کنارش قرار داشته باشد تا به آن ثروت مد نظرتان برسید. اگر به دنبال ایده و سرمایه گذاری هستیددر انجام آن شک دارید حتما با یک مشاور کسب و کار تماس تلفنی بگیرید ویا به صورت حضوری به سراغ او رفته مشکلتان را با آن در میان بگذارید تا به آن نتیجه مطلوب دست یابید. بسیار سپاس از همراهی شما که تا پایان مقاله کارخانه کسب و کار همراه ما بوده اید.

 

تگ ها: