ایده های پولساز اینترنتی، ارزشمند و پنهان

ایده های پولساز اینترنتی

ایده های پولساز اینترنتی، ارزشمند و پنهان

قانون اول بقا چه بود؟ باهوش‌ترهاماندگارند. ایده های پولساز اینترنتی هم همان چیزهایی هستند که باعث ماندگاری شما در عرصه کسب و کار می‌شوند. اگر شما در سرتان فکرهای زیادی برای پول در آوردن دارید، هوشمندی خودتان را اثبات کرده‌اید، اما تنها و تنها با ادامه‌ی مسیر و تلاش کردن است که موفقیت شما به تثبیت می‌رسد. با ما همراه باشید تا ایده های پولساز اینترنتی را که صرفا در فضای آنلاین رونق می‌گیرند مرور کنیم و آن وقت شما یا نتیجه می‌گیرید که آدم باهوشی هستید، یا تصمیم می‌گیرید کاری را شروع کنید و یا هر دو که ما با گزینه سوم، موافق‌تریم!

 

معلم خصوصی آنلاین، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

اگر در یک دانش خاص آگاهی کافی دارید، اگر قدرت آموزش و یاد دادن دارید و اگر حوصله‌ و صبوری و متانت به میزان کافی در وجودتان هست، خودتان را در فضای اینترنت به عنوان یک معلم آنلاین بشناسانید و بعد از سراسر جهان، شاگرد داشته باشید. معلم خصوصی داشتن همیشه اولین و آخرین راه‌حلی است که به ذهن پدر و مادرهای نگران یا دانش‌آموزان شاکی و گلایه‌دارمی‌رسد. پس تلاش کنید که  شما، انتخاب این افراد باشید، انتخابی که برایتان پول خواهد داشت. تنها کاری که باید بکنید این است که آگاهی خودتان را درباره آن علم و دانش مربوطه، به روز نگه دارید.

 

فروش دوره‌های آموزشی، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

چیزی که در پاراگراف قبلی خواندید یک آموزش آنلاین بود و مستلزم اینکه بین شما و هنرجو یا دانشجو، ارتباط مستقیم آنلاین برقرار باشد. ممکن است شما از این شرایط خوش‌تان نیامده باشد. در این صورت، اقدام به ضبط ویدئوهای آموزشی کنید و بعد آنها را بفروشید. همکاری با وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های انتشار دهنده هم یکی از راهکارهاست.

 

طراحی لوگو، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

اگر شما طراحی گرافیک می‌دانید و با اصول طراحی لوگو آشنا هستید، خودتان در تعامل با شرکت‌ها و یا حتی افرادی که دارند روی پرسونالبرندینگ خودشان کار می‌کنند، پیش قدم بشوید و به آنها پیشنهاد طراحی لوگو را بدهید. ابتدا با قیمت پایین شروع کنید و بعد از اینکه کارتان گرفت قیمت را بالا ببرید. هیچکس از داشتن نشانه و نمادی که اختصاصا برای او طراحی شده باشد بدش نمی‌آید. از این میل عمومی برای پولدار شدن استفاده کنید.

 

تولید قطعه و اشیا با پرینتر سه بعدی، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

 

تولید قطعه و اشیا با پرینتر سه بعدی، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

فقط باید یک دستگاه جادویی بخرید! پرینترهایسه‌بعدی هر مدل و الگویی را به صورت سه‌بعدی چاپ می‌کنند. فناوری ایندستگاه‌ها به اندازه‌ای پیشرفت کرده است که حالا هرکسی با کمی اطلاعات فنیمی‌تواند با ایندستگاه‌ها کار کند.وقتییکپرینترسه‌بعدی داشته باشیدمی‌توانید انواع اشیاء هنری، کاربردییا حتی قطعات یدکی را بسازید. اما داستان الزاما اینقدر فنی و خشک و خشن نیست! تصور کنید که شما عکس یک آقای داماد یا عروس خانوم را تحویل می‌گیرید و بعد پرینت سه بعدی آن را تحویل می‌دهید. مطمئن باشید هرچقدر هم که قیمت محصول زیاد شده باشد، دو نفری که زندگی مشترک‌شان را آغاز کرده‌اند حاضرند چنین هدیه هیجان انگیزی را به یکدیگر بدهند، پس بخشی از خاطره انگیزی پیوند آنها باشید!

 

مشاوره خانواده، تحصیلی، مهاجرت و ازدواج، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

مشاوره دادن خیلی وقت است که دیگر الزاما یک اتفاق حضوری نیست. از این همه‌گیری اینترنت استفاده کنید و اگر دانش و تخصص و مهارت مشاوره در زمینه‌های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، ازدواج و ... را دارید، وقت مشاوره آنلاین به افراد مختلف بدهید و به این طریق کسب درآمد کنید. تنها چیزی که اهمیت دارد کار کردن روی پرسونالبرندینگ و تبلیغات‌تان است، چراکه عرصه رقابت بزرگ است.

 

عکاسی مادلینگ، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

جوانان امروزی غالبا افرادی دارای اعتماد به نفس هستند و میل به جلوه‌گری در آنها وجود دارد. یعنی حتی اگر بازیگر یا مدل نباشند، علاقه دارند عکس‌های با کیفیت از خودشان داشته باشند و در صفحات شخصی‌شان مثل اینستاگرام و فیسبوک منتشر کنند. جالب است که حتی اگر بلاگر و اینفلوئنسر هم نباشند برای آرشیو شخصی خودشان از گرفتن عکس‌های پرتره استقبال می‌کنند. بنابراین اگر شما عکاس هستید، از تأکید روی عکاسی صرفا هنری و تجربی دست بردارید و با گرفتن عکس پرتره از متقاضیان، هم به برندسازی خودتان کمک کنید و هم در شکل‌گیری این فرهنگ موثر باشید که «عکاسی یک شغل است و صرفا به معنای فشار دادن یک دکمه‌ی دوربین نیست».

 

اینفلوئنسری و بلاگری، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

بد یا خوب، در کشوری مثل کشور ما، بلاگرها و اینفلوئنسرها طرفدار دارند، حتی اگر هیچ محتوای خاص و آموزنده‌ای تولید نکنند. همینکه اندکی خاصیت سرگرم‌کنندگی داشته باشند، کافیست. یک اینفلوئنسرکسی‌ست که اثرگذاری دارد و می‌توان روی تبلیغات او حساب کرد و یک بلاگر کسی است که در زمینه مشخصی دارای تخصص است و می‌تواند آموزش بدهد. شما ببینید در کدام دسته قرار می‌گیرید و بعد، کارتان را شروع کنید. اندکی پس از جا افتادن و بالا رفتن فالوور، سفارش تبلیغات به سمت شما روان می‌شود و می‌توانید پول خوبی در بیاورید.

 

ترجمه، یکی از ایده های پولساز اینترنتی

اینکه یک نفر زبانش خوب باشد یک چیز است و اینکه بتواند ترجمه کند، یک چیز دیگر. بسیاری از افراد جامعه از زبان انگلیسی سر در می‌آورند اما کم پیش می‌آید ترجمه متنی را قبول کنند. اگر شما این رشته را به صورت آکادمیک تحصیل کرده‌اید یا اینکه بر حسب تجربه در آن ماهر شده‌اید، ترجمه متون فارسی به غیرفارسی و برعکس را به عنوان شغل خود در یکی از بسترهایسوشال مدیا جا بیاندازید و بعد، با مشتریان خود مواجه بشوید، یک مواجهه‌یپولساز!

 

مدیریت شبکه‌های مجازی - ایده پول ساز

 

مدیریت شبکه‌های مجازی (کانال تلگرام، اینستاگرام و ...) یکی از ایده های پولساز اینترنتی

هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که حوصله گوشی به دست گرفتن برای مدت زمان طولانی را ندارند و از طرفی صاحب یک کسب و کار هستند و نیاز دارند یک نفر صفحات مربوط به برند آنها را در سوشال مدیا مدیریت کند. این یک فرصت خیلی خوب برای کار است. اگر شما دارای حوصله کافی هستید و صد البته، کمی از گرافیک سر در می‌آورید و مراقب زیبایی بصری صفحه هستید و همچنین ادبیات فارسی را گرامی می‌دارید و برای مثال هکسره را رعایت می‌کنید، ادمینیاینستاگرام یا کانال تلگرامبرندها و شرکت‌های مختلف را بپذیرید و حواس‌تان باشد این کار را به عنوان یک شغل مهم برای کارفرما جا بیاندازید و هرگز اجازه ندهید به این شغل به چشم یک کار دم دستی نگریسته شود.

اگر راغب به تجربه کردن هر یکی از این ایده های پولساز اینترنتی هستید با ما تماس بگیرید. کمک‌تان می‌کنیم تا آنچه را که دوست دارید، تجربه کنید و به درآمد برسید.

 

 

تگ ها: ایده های پولساز اینترنتی، ارزشمند و پنهان تولید قطعه و اشیا با پرینتر سه بعدی ایده پول ساز مشاور خانواده ایده پول ساز اینترنتی ایده های پولساز اینترنتی ایده های اینترنتی