راه اندازی کسب و کار خانگی با 10 میلیون

 

کسب و کار خانگی با ده ملیون تومان

 

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان پول، توی خونه، اصلا کار سختی نیست. کافیه شما به هر کدوم از اعضای خانواده بگید با چند میلیون پول، شریک بشن و بعد از یه مدت کوتاه، به طور خانوادگی شگفت زده بشید که چطور به درآمد رسیدید! به نحوی که هم هزینه شما لحاظ شده باشه و هم سود خوبی به دست آورده باشید.

 

واقعا راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول یا حتی مبالغی کمتر از این هم، شدنیه. فقط باید باور کنید که خلاقیت، همیشه خریدار داره و همچنین، بلد باشید که چطوری این خلاقیت رو پیاده کنید. در ادامه، چندتا از کارهای خلاقانه برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول رو با هم مرور می‌کنیم:

 

وسایل قدیمی رو نو و قشنگ کنید و بعد بفروشید!

با به خرج دادن یه کم خلاقیت و ترمیم و تبدیل وسایل قدیمی و کهنه به یک وسیله‌ی آنتیک و کاربردی امروزی می‌تونید کسب و کار خودتون رو در زمینه‌ی دکوراسیون راه بندازین.

 

بازسازی لوازم قدیمی این روزها هنر بسیار پرطرفداریه. هنرمندانی وجود دارن که با بازسازی لوازم دست دوم و دادن رنگ و لعاب متفاوت و منحصربفرد به اونا، همون محصولاتی رو که ابتدا بی ارزش بودن، به قیمتهای بالایی می‌فروشن. اصلا یه نگاه ساده و گذرا به هر محیط مسقف که بندازید، می‌بینید از طراحی دکوراسیون جدا نیس. یه چیزایی خیلی بدیهیه. مثلا هیچکس صندلی پلاستیکی رو به صندلی چوبی لهستانی اصیل ترجیح نمی‌ده. اما چی میشه که یه عده اولی رو می‌خرن؟ خیال می‌کنن دومی زیادی گرونه! شما این طرز فکرشون رو درست کنید و از نفس کشیدن در یه محیط زشت، نجات‌شون بدید! تعمیر یه صندلی چوبی مستهلک، رنگ زدنش و فروختنش به یه قیمت مناسب، هم شما رو به پول می‌رسونه و هم دعای خیر. شغل آدمیزاد باید براش سرگرمی هم بسازه. اگر شما از بچگی به اینجور کارا علاقمند بودید، وقتشه از علاقه بچگی‌تون پول در بیارید. بنابراین این یه فکته: راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول، بیشتر وقتا، با علائق و سرگرمی‌های ما، نسبت مستقیم داره.

 

قاب درست کنید کسب و کار خانگی

قاب درست کنید، هر دیوار خالی یه فرصت شغلیه!

قاب درست کردن یه جور کاردستی ساختن نیست. یه شغل کاملا جدی و رسمیه! با به کارگیری این هنر و فن، می‌تونید عکس‌ها و آثار هنری مشتریان خودتون رو قاب بگیرید و کار‌های سفارشی قبول کنید. این کار هنری درآمد زا رو دست کم نگیرید.، بله واقعا قاب سازی‌، یه مصداق بارز برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون به حساب میاد. افراد زیادی برای تزیین خونه یا محل کار خودشون از عکس یا تابلوهای نقاشی استفاده می‌کنن و مشتری قاب سازی ها هستن. کلا شما هیچ خونه یا محل کاری رو نمی‌تونید پیدا کنید که هیچکدوم از دیواراش، هیچ قاب یا عنصر تزئینی‌ای نداشته باشه.

 

 پس به هر دیوار خالی به چشم یه فرصت شغلی برای کسب و کار خودتون نگاه کنید. شما حتی می‌تونید قاب‌هاتون رو به شکل ساعت دیواری درست کنید و با تعبیه کردن چندتا عقربه، دوتا کاربری بهش بدید. شاید حتی یه گل خشک شده بتونه ابزار کار شما بشه، چیزی که هیچ هزینه‌ای براتون در بر نداره. هنر یعنی خلاقیت و خلاقیت یعنی درآمد. برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول، روی این موضوع، به شکل جدی و اساسی حساب باز کنید.

 

کسب و کار خانگی

لحاف و پتو بدوزید و از نوستالوژی پول در بیارید

این هم یکی دیگه از صنایعیه که می‌تونید به صورت سفارشی، با مشتریان خودتون کار کنید. انواع پتو، رو‌انداز و لحاف‌های تزئینی رو می‌تونید با خلاقیت طراحی و تولید کنید. به خصوص که الان وسایل نوستالژیک با طراحی خلاقانه طرفداران زیادی داره. از این گذشته، برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول با کمتر از اون، دغدغه جهاز خریدن خانواده‌ها رو فراموش نکنید.

 

لحاف و پتوی دست‌دوز شده، جلوه‌ی خیلی زیاد و زیبایی داره و خانواده‌های ایرانی، حتی اگر در ساده‌زیست‌ترین حالت ممکن روزگار گذرونده باشن، وقت شوهر دادن دخترشون که میشه، سنگ تموم می‌ذارن و لحاف و پتوی دست‌دوز، یکی از همون مواردیه که به شدت ازش استقبال می‌کنن. می‌تونید هدف‌گذاری خودتون رو برای جذب و جلب مشتری، در این دسته قرار بدید. یادتون نره راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول، یعنی شروع کردن با سرمایه اندک مالی اما ادامه دادن با سرمایه خیلی زیاد فکری. شما باید هر روز به دنبال ایده‌های جدید برای جذاب‌تر کردن محصولات‌تون و شناسوندن اونا به مشتری باشید.

 

اسباب بازی بسازید و پول در بیارید

 

اسباب بازی بسازید و پول در بیارید، چون حرف بچه‌ها برش داره!

ساخت حیوانات کوچیک و انواع اسباب‌بازی‌ها برای کودکان از مواد اولیه‌ی مختلف ساده مثل پارچه‌ها و چوب و فلز و… یکی از بهترین سرگرمی‌هاییه که می‌تونید از اون کسب درآمد کنید؛ اینم یه گزینه مهم و پررنگ دیگه برای کسب و کار با 10 میلیون پول یا حتی کمتر.

اگر در تولید محصولات خودتون نیازهای مشتریان رو در نظر بگیرید و اسباب بازیهایی با مواد اولیه طبیعی و بهداشتی تولید کنید، موفق شدید، چون پدر و مادرهای زیادی هستن که ترجیح می‌دن به جای خرید محصولات چینی گرون قیمت که معلوم نیست در تولیدشون از چه مواد اولیه ای استفاده شده، برای دلبندانشون اسباب بازیهای دست ساز خریداری کنند. البته به شرط خلاقیت! یادتون باشه که شما با مشتری‌هایی مواجه هستید که سن و سالشون کمه و هیچ تعارفی با هیچکسی ندارن و اگر اسباب‌بازی‌شون رو دوست نداشته باشن، به سادگی این نارضایتی رو فریاد می‌زنن و در مقابل، اگر دوستش داشته باشن، جوری باهاش سر ذوق میان که می‌تونن خرید بعدی پدر و مادرشون از شما رو تضمین کنن. پس وقتی دارید به ایده‌های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول فکر می‌کنید، اینو هم در نظر داشته باشید که فرقی نمی‌کنه مشتری شما چند ساله باشه، مهم اینه که رضایتش جلب بشه و وفاداری‌شو در پی داشته باشه.

 

دغدغه‌ی راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون پول و حتی کمتر از اون، می‌تونه کلی ایده‌ی دیگه رو هم پیش روی شما بذاره. ایده‌هایی که در سر شما وجود دارن اما برای پخته شدن و رسیدن به مرحله‌ی بالفعل بودن، نیاز به یه مشاور دارن. ما در کنارتون هستیم. باهامون تماس بگیرید.

 

تگ ها: راه‌اندازی کسب و کار خانگی با 10 میلیون راه‌اندازی کسب و کار خانگی