کارآفرینی در منزل با سرمایه کم

 

 

کارآفرینی در منزل، همین الان شروع کن!

کارآفرینی در منزل، همین الان شروع کن!

صدها دلیل وجود دارد برای آن که کسی کار بیرون از منزل را دوست نداشته باشد و به «کارآفرینی در منزل» فکر کند. اگر شما هم جزو همین دسته قرار می‌گیرید، ما نه تنها شما را تشویق می‌کنیم بلکه تأکید داریم به آن به عنوان یک کار جانبی نگاه نکنید و چشم‌انداز کارآفرینی در منزل تان را در این دو کلمه‌ی جذاب تعریف کنید: پولسازی و پولداری.

اما چه اموری مصداق کارآفرینی در منزل هستند؟ در ادامه شما را با ده‌ها مدل از کار آشنا می‌کنیم که اولا نیاز به هزینه زیادی برای شروع ندارد و دوما می‌توانید آن را از همین الان، آغاز کنید!

 

کارآفرینی در منزل، نقاشی و خطاطی و فروش تابلو

هنوز هم افراد خوش ذوق و عاشق‌پیشه‌ای وجود دارند که ترجیح می‌دهند به جای عطر و طلا یک تابلوی نقاشی را به یک دیدار عاشقانه ببرند یا اینکه دست کم هدیه مادی خود را در کنار یک اثر هنری به فرد مورد نظر تحویل بدهند. شما می‌توانید از این روحیه عاشقانه بهره بگیرید! نقاشی بکشید و بفروشید. اگر شما طراحی چهره بلد هستید، حتی می‌توانید روی این وجه از کارتان مانور بدهید، چراکه طرفداران بیشتری دارد. همچنین اگر خطاطی بلدید می‌توانید اشعار عاشقانه و یا حتی جملاتی را که در رابطه خصوصی دو نفر (که یکی از آنها شخص سفارش دهنده کار به شماست) بیشتر رواج دارد با خط خوش بنویسید و به این ترتیب امکان سورپرایز کردن و سورپرایز شدن را به فرد سفارش دهنده و فردی که قرار است این اثرهنری را به عنوان هدیه دریافت کند، بدهید.

اما نگران نباشید حتی اگر در این زمینه ها تخصصی ندارید ما برای شما راهکار داریم، کافیه تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید تا بهتون بگیم چطور میتونین بدون داشتن این مهارت ها وارد این کسب و کار بشید.

 

کارآفرینی در منزل، پشتیبانی از سایت و تولید محتوا، یا ادمینی صفحات مجازی

بعضی از مردم می‌گویند ما روحیه هنری نداریم و کار پشت کامپیوترنشینی برایمان راحت‌تر است! این هم چاره‌ای دارد. شما می‌توانید به شرکت‌های مختلف پیشنهاد بدهید که مسئولیت فنی سایت‌شان را از منزل بر عهده می‌گیرید. تنها چیزی که در این کسب و کار باید رعایت کنید این است که عادت کنید همیشه در دسترس باشید. همچنین، تولید محتوا برای همان وب‌سایت یکی دیگر از مصادیق کارآفرینی در منزل است. بسیاری از تولیدکنندگان صفحه اینستاگرام خود را بدون فعالیت رها کرده‌اند. شما می‌توانید پیشنهاد پویا کردن آن صفحات را به افراد بدهید و صادقانه و مسئولانه کار کنید. یادتان نرود هنوز هم بسیاری از مشتریان و سفارش دهندگان از اینستاگرام جذب می‌شوند.

 

کارآفرینی در منزل، طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت

هر تولید کننده‌ای، مجموعه‌ای از محصولاتش را به عرضه می‌رساند و بدیهی است باید کاتالوگی داشته باشد که درباره تمامی تولیداتش به مشتری اطلاعات بدهد. خیلی از تولیدکنندگان از رسیدگی به این بخش از کارشان باز می‌مانند. شما پیش قدم بشوید و طراحی کاتالوگ‌شان را به آنها پیشنهاد بدهید. هرچقدر هنری‌تر و البته گویاتر کار کنید، بیشتر موفق می‌شوید. در این کار همیشه خودتان را به جای مشتری بگذارید و ببینید اگر جای او بودید با دیدن این کاتالوگ آیا محصول را خریداری می‌کردید یا نه؟ همینطور طراحی کردن کارت ویزیت از آن دسته کارهایی است که تولیدکنندگان کوچک ممکن است از آن غافل شده باشند و شما می‌توانید به یادشان بیاورید و برایشان طراحی کنید.

 

کارآفرینی در منزل، خشک کردن میوه و تولید چیپس خانگی و بسته‌بندی سبزی خوردن و یا حتی بسته بندی ادویه‌جات

خوراکی سالم و خانگی، باب طبع هر خانواده‌ای است اما بسیاری از خانواده‌ها فرصت تهیه آن را ندارند. شما می‌توانید میوه خشک کنید یا چیپس سیب زمینی درست کنید و در بسته بندی مناسب به فروش برسانید. ابتدا از حلقه دوستان و همسایگان و آشنایان شروع کنید و بعد از اینکه اعتماد مشتری جلب شد، شروع به ساخت برند خودتان بکنید و کارتان را گسترش بدهید. بسته بندی سبزی و ادویه جات هم در همین دسته از کار قرار می‌گیرد.

 

کارآفرینی در منزل، طراحی روی سفال در خانه

اگر نقاشی‌تان خوب است لازم نیست حتما روی کاغذ یا تابلو هنرمایی کنید. اگر خلاقیت‌تان روی کوزه سفالی پیاده شود می‌توانید محصول‌تان را به قیمت خوبی بفروشید و حتی سفارش هر فرد را به طور خاص برای خود او (تکرار ناپذیر) آماده کنید که همین ویژگی آن را گران‌تر می‌کند.

 

کارآفرینی در منزل، تولید و پرورش کاکتوس

کاکتوس درست کنید و بفروشید. به همین سادگی! این گل را از هر گلفروشی می‌توان پیدا کرد. شما اما خلاقیت را در انتخاب گلدان به خرج بدهید یا هر ابتکار دیگر که مزیت یا ارزش افزوده درست می‌کند.

 

کارآفرینی در منزل، ساختن باکس هدیه در خانه

امروزی‌ها هدیه را خالی و بی آلایش و پیرایش به کسی نمی‌دهند. از این میل جوانانه استفاده کنید! باکس‌های هدیه می‌تواند هر کسی را سر ذوق بیاورد و هدایای فاقد ارزش مادی را جذاب تر نشان بدهند. این را حتما مشتریان شما هم می‌دانند. اگر در دوران مدرسه کاردستی‌های قشنگی درست می‌کردید الان وقتش شده از همان استعداد پول در بیاورید.

 

کارآفرینی در منزل، آرایشگری

این مورد به توضیح زیادی نیاز ندارد و حتما با آن آشنا هستید. یک دوره آموزش ببینید و بعد با پیاده کردن انواع کوتاهی مو و اصلاح ابرو، در خانه کسب درآمد کنید.

 

کارآفرینی در منزل، نگهداری از حیوانات خانگی

خیلی از مردم دوست دارند حیوان خانگی داشته باشند و در عین حال در مواقعی مثل مسافرت رفتن (که کم هم پیش نمیاید) باید پت خود را برای نگهداری به کسی بسپارند. آن فرد نگهدارنده شما باشید. اطلاعات خود را درباره حیوانات بالا ببرید. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است: حیوانات را واقعا دوست بدارید، نه اینکه به خاطر پول برای صاحبانشان کاری کنید.

 

کارآفرینی در منزل، ساختن قاب گوشی

همه مردم ترجیح می‌دهند گوشی‌شان قاب داشته باشد و درست است که تنوع محصولات موجود در بازار هم کم نیست، اما شما می‌توانید بازار خودتان را داشته باشید. بعضی‌ها یک مصرع شعر را همیشه با خود تکرار می‌کنند یا به ایموجی خاصی علاقه دارند. همین افراد حاضرند برای قابی هزینه کنند که این علاقمندیشان را لحاظ کرده باشد. تنها باید با فناوری چاپ طرح و متن روی قاب آشنا شوید. به دنبال آموزش آن بروید و بعد کار را شروع کنید.

 

کارآفرینی در منزل، تایپ متن

خیلی از خبرنگاران ترجیح می‌دهند فایل صوتی مصاحبه خود را برای پیاده سازی برون سپاری کنند. با خبرگزاریها تماس بگیرید و به آنها پیشنهاد بدهید حاضر به انجام این کار هستید.

کارآفرینی در منزل، گلدوزی کردن، خیاطی و ساختن دکمه

خیاطی و گلدوزی از آن کارهاییست که استعداد می‌خواهد. اگر بهره‌مند هستید، نترسید و شروع کنید. بابت نواقص طبیعی و بدیهی خودتان را سرزنش نکنید، هیچکس بی عیب نیست. کار نیکو کردن از پر کردن است. با تمرین می‌توانید یک خیاط خوب باشید و سفارش بگیرید. حتی می‌شود کار را با دوختن لباس برای عروسک یا ساخت عروسک آغاز کرد. بچه‌ها موجودات با برکتی هستند! از آنها شروع کنید.

 

کارآفرینی در منزل، پرستاری از کودکان و سالمندان

به کارمندانی که والدین پیر یا بچه‌های کوچک دارند پبشنهاد بدهید که مسوولیت مراقبت از آنها را به شما بسپارند. برای انجام این کار تنها کافیست که صبور و مسئولیت پذیر و وظیفه شناس باشید.

 

کارآفرینی در منزل، پرورش مرغ محلی و کبک و بلدرچین

اگر در یک محیط ویلایی یا روستایی زندگی می‌کنید می‌توانید مواد اولیه رستوران‌های بزرگ اطراف‌تان شامل تخم مرغ، تخم بلدرچین و گوشت‌های لذیذ را فراهم کنید. با این کار می‌توانید خیلی زود آنقدر سرمایه به دست بیاورید که یک رستوران تاسیس کنید. کافیست جدی باشید و در کارتان ثابت قدم.

این فهرست همه‌ی کارهایی نبود که می‌توان در خانه انجام داد و به پول رسید. ممکن است چیزی در ذهن شما باشد که ما ننوشته باشیم. در کنارتان هستیم تا به هدف‌تان برسید . باور داشته باشید که سخت نیست.

آینده از آن شماست .

 

تگ ها: کارآفرینی در منزل کار آفرینی بدون سرمایه کار افرینی در منزل